حسابداران
مقاله , پروژه مالی , پایان نامه , نرم افزار حسابدای رایگان

سازمان حسابرسی فهرست جدیدترین استانداردهای‌ حسابداری و حسابرسی مصوب را منتشر کرد. این استانداردها از طریق تارنمای سازمان حسابرسی در دسترس عموم قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...

اقبـال عمـومـی در جهـان و بـه ویـژه آمریكا به صندوق های سرمایه گذاری مشترك، به دلیل وجود خصوصیات زیردراین قبیل صندوق ها ست :

1)  سادگی : یكی از خصوصیات صندوق های سرمایه گذاری مشترك، سادگی درســرمــایــه گــذاری بــرای ســرمــایـه گـذاران جـزء می باشد. با توجه به امكان واجباربازخرید سهام توسط صندوق، سهامداران درهر لحظه قادرند سهـام خـود را بـه فـروش بـرسـانند. همچنین سرمایه گذاران درهرروز می توانند از قیمت واقعی سهم صندوق مطلع گردند.    
2)تنوع در سرمایه گذاری : با توجه به قـــوانـیـــن، ایـــن قـبـیــل صـنــدوق هــا مـجــاز بــه ســرمــایــه گــذاری مـحــدودی در هـر شـركـت می باشند. لذا پرتفولیوی صندوقهای سرمایه گذاری مشترك دارای تركیب متنوعی است و این مطلب ریسك سرمایه گذاری در صندوق را به نحو چشم گیری كاهش می دهد.
3) مدیریت حرفه ای: با عنایت به توانایی مالی صندوق های سرمایه گذاری مشترك، این صندوق ها قادر به جذب و استخدام مدیران حرفه ای در زمینه بورس اوراق بهادارو بازارسرمایه واستفاده ازبهترین نرم افزارهای موجود می باشند. بنابراین دراكثر موارد، پرتفولیوی آنان بهترین وضعیت تركیب سهام را نشان می دهد.
4)هزینه های معقول: هزینه های خرید و فروش سهام صندوق های سرمایه گذاری مشترك ، به نسبت نوسانات احتمالی و غیر قابل پیش بینی در خرید و فروش مستقیم سهام، به مراتب پایین تر است.



ادامه مطلب ...

مديريت فرآيند تصميم گيري است و تصميم گيري نيازمند اطلاعات است. از ميان اطلاعات گوناگوني كه مديران براي اخذ تصميمات خود بدان نيازمندند، اطلاعات مالي جايگاه ويژه اي دارد، چرا كه اكثر قريب به اتفاق تصميمات مديران مستقيما آثار و پيامدهاي مالي داشته و يا بطور غير مستقيم وضعيت مالي موسسه را تحت تاثير قرار مي دهند. اطلاعات مالي و حسابداري ابزار ارزشمندي جهت تصميمات مربوط به تامين، تخصيص و كنترل منابع اقتصادي در اختيار مديران قرار مي دهد.



ادامه مطلب ...

به گزارش فارس،‌ سقف معافیت مالیاتی سال جاری حقوق کارکنان بخش دولتی و خصوصی در حالی 5 میلیون و 250 هزار تومان بود که این متغیر برای سال آینده با افزایش 10 درصدی به 5 میلیون و 800 هزار تومان خواهد رسید.

 براساس این گزارش، این جدول معافیتهای مالیاتی حقوق کارکنان بخش دولتی و خصوصی بر مبنای تبصره 29 لایحه بودجه سال 90 به اهتمام موسسه حسابرسی و خدمات مالی دایا رایان تهیه شده است و معمولاً سازمان امور مالیاتی نیز پس از تصویب نهایی بودجه بر اساس رقمی که برای سقف معافیت مالیاتی در مجلس تعیین شده است، بر اساس همین سازو کار جدول مشابهی را تدوین و برای اجرا ابلاغ می کند.



ادامه مطلب ...


این نرم افزار محصول شرکت آواپرداز است

Format iso  || Size: 15MB


 

سيستم گنجینه با هدف اتوماسيون ، تلفيق و ايجاد پيوستگي بين عمليات انبار ، خريد و فروش و حسابداري پا به عرصه ظهور گذاشته است. بطوريكه نه تنها عمليات خريد و فروش و انبارداري را بطور كامل انجام مي دهد بلكه در هر مورد بطور كامل عمليات ثبت سند را نيز انجام ميدهد. اين كار بهمراه قابليتهاي كامل در ديگر حوزه هاي حسابداري ( از جمله دريافت و پرداخت ، چك ، گزارشات حسابداري ، ترازها و دفاتر و ... ) در دستيابي به هدف مذكور نقش دارند.


 



ادامه مطلب ...

نرم افزار حسابداری تالی ( tally )

برای استفاده از تمام امکانات این برنامه ، حتما باید این نرم افزار را خریداری نمود و بعد از دریافت لایسنس ، آن را فعال کرد . ولی برای تست نرم افزار ، قابلیتی به عنوان استفاده به صورت educational  وجود دارد که میتوان برای آشنایی به محیط آن ، از آن استفاده کرد .



ادامه مطلب ...
پيوندها